منتدى الدعم العربي لمنتديات أحلى منتدى
مرحبا بك في منتدى دعم منتديات AhlaMontada

لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.


انشاء منتدى مجاني شبيه بهذا المنتدى

بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

هام بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الثلاثاء 12 مايو - 0:07

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عندى سؤال بخصوص الاعتمادات وتاريخ وصولها
بس عرفت انها ستصل يوم 10 من تاريخ هذا الشهر
ولم تصل حتى الان ؟؟؟
http://help.ahlamontada.com/montada-f1/topic-t329576.htm#1521968
وبس قبل ما انقلها عايز اوزعها على 2 منتدى

و ارسلت للمشرفه العامه توتى فروتى
رابط المنتديين
الاول 3000 اعتماد
والثانى 2000

روابطهم ارسلتهم لتوتى فروتى

وشكرا
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الثلاثاء 12 مايو - 17:38

حتى الان ولم احد يرد عليا ؟؟؟؟
alien
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف الزعيم في الثلاثاء 12 مايو - 17:39

عرفت انها ستصل يوم 10 من تاريخ هذا الشهر

انا لم اقل ابدا انها ستصل في تاريخ معين... Suspect

على العموم تم التوصل بطلبك. و جاري التنفيذ Wink
avatar
الزعيم
احلى إدارة
احلى إدارة

ذكر
عدد المساهمات : 19337
معدل النشاط : 11977
السُمعة : 249

http://www.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الثلاثاء 12 مايو - 18:09

مش حضرتك ياباشا دى الاخت توتى فروتى قالت يوم 10 فى تاريخ هذا الشهر

واسف ع الازعاج

والمنتديين الى هوصل ليهم

ارسلتهم للاخت توتى فروتى ايضا اول امبارح


وشكرا لاهتمامك silent
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الأربعاء 13 مايو - 3:07

وصلللللللللللت ياباشا
الف الف الف شكررررر

وخلصتها الحمد لله هههههههههههههه
االتومبيلات وشغل وكده
silent
tongue
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف $ابن كربلاء$ في الأربعاء 13 مايو - 3:09

مبروك بالتوفيق Cool
avatar
$ابن كربلاء$
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 2671
معدل النشاط : 5177
السُمعة : 0

http://iraqi90.montadarabi.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف حسين الوائلي في الأربعاء 13 مايو - 3:14

مبروك خيو الى الأمام
avatar
حسين الوائلي
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 191
معدل النشاط : 3780
السُمعة : 0

http://abnaaaliraq.ahlamontada.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف الزعيم في الأربعاء 13 مايو - 18:19

@abdoadel كتب:وصلللللللللللت ياباشا
الف الف الف شكررررر

وخلصتها الحمد لله هههههههههههههه
االتومبيلات وشغل وكده
silent
tongue

و الله كما يقول المثل العربي: إذا اكرمت... تمرد.

اهديناك اعتمادات و اول ما تفعله هو شراء حق تعديل التومبلايت و تحذف حقوقنا...؟؟؟ Suspect

اما تعيد حقوق احلى منتدى او نسحب الإعتمادات و نعيد الكل الى ما كان عليه قبل

لديك 48ساعة

لن تظلم إلا نفسك
avatar
الزعيم
احلى إدارة
احلى إدارة

ذكر
عدد المساهمات : 19337
معدل النشاط : 11977
السُمعة : 249

http://www.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف hokage naruto في الأربعاء 13 مايو - 18:24

يلااا أسرع خيو ..
avatar
hokage naruto
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 318
معدل النشاط : 3551
السُمعة : 0

http://x-des.yoo7.com/index.htm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الخميس 14 مايو - 7:23

@الزعيم كتب:
@abdoadel كتب:وصلللللللللللت ياباشا
الف الف الف شكررررر

وخلصتها الحمد لله هههههههههههههه
االتومبيلات وشغل وكده
silent
tongue

و الله كما يقول المثل العربي: إذا اكرمت... تمرد.

اهديناك اعتمادات و اول ما تفعله هو شراء حق تعديل التومبلايت و تحذف حقوقنا...؟؟؟ Suspect

اما تعيد حقوق احلى منتدى او نسحب الإعتمادات و نعيد الكل الى ما كان عليه قبل

لديك 48ساعة

لن تظلم إلا نفسك


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Sad Sad Sad Sad

اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا شكرا ع الاهانه المباشره لى
بس دا حق حضرتك
بس كان المفروض تشوف الاى بيهات الى عملت كده
للعلم بالشئى انا مش منشئ المنتدى
انا اسمىabdoadel
ف كل المنتديات اهديته لواحد صديقى ع النت
لانى تعبت من شغل المنتديات

وعلى فكره ياباشا
انا اول مره يحصلى الموقف دا

كنت عايز اقول لحضرتك حاجه
انا
حظى وحش جدااااا ف كل حاجه وعمرى ماحصلى حاجه كويسه الا ف المسابقه دى فقط
وقولت هتتعدل لكن زى مابيقولو المصريين الفقرى فقرى وانا فقرى وعمرى
ماكونت افتكر انك تسؤ الظن فيا
انا مبعرفش العب ف التومبيلات ف قولت لاخ ف منتدى شباب كريزى يظبطلى الدنيا عندى
لانى عمرى مالعبت فيها
وللعلم اسال حضرتك شريف ادمين معانا دا لو حضرتك مش مصدقنى

اول مره يجيلى شكوه ف منتدايا Sad

واول مادخلت لقيت مافيش حقوق اتصلت بيه وقولتله يشيلها لانى برضه مابعرفش اشيلها
وشلها شوف حضرتك الاى بى بتاع تعديل التومبيلات وهتعرف انى مش انا الى عملت كده

الف شكر ياريس


Sad Sad Sad Sad Sad
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف ToTyFruTTy في الخميس 14 مايو - 18:14

عرفت انها ستصل يوم 10 من تاريخ هذا الشهر

انا قولتلك بعد يوم 10 لأن قبلها لم يكون الزعيم متواجد ليتطلع على رسالتك
المهم تم ايصال رسالتك إلى الزعيم
و ياريت لو حالقوق مازالت محذوفة تقوم على إرجاعها مجددا
avatar
ToTyFruTTy
احلى إدارة
احلى إدارة

انثى
عدد المساهمات : 87378
معدل النشاط : 51786
السُمعة : 81

http://www.e3tmadat.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الخميس 14 مايو - 20:23

برضه ياتوتى مش انا وربنا اللى شلتها انا عارف ان دا مخالف للقوانين
يبقى ازاى هشيلهاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا انا الى ببلغ عن الى بيعملو كده اروح انا عامل زيهم عجيب


والحقوق رجعت من الاساس زى ماكانت بس مش انا الى عملت كده
ع العموم اشكركم ع الاهانه مع انى ماغلطتش
شكرا جزيلا

وشكرا ع الاعتمادات وتقديركم لى

مع التحية
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف ToTyFruTTy في الخميس 14 مايو - 22:29

ليس هناك إهانة أخى
بما انك مسئول عن المنتدى فأنت مسئول عما يحدث به
و الزعيم تحدث معك من هذا المنطلق
avatar
ToTyFruTTy
احلى إدارة
احلى إدارة

انثى
عدد المساهمات : 87378
معدل النشاط : 51786
السُمعة : 81

http://www.e3tmadat.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف abdoadel في الجمعة 15 مايو - 0:10

اوك انا اسف ع الى حصل
سوؤ تفاهم وانا اتحلمه فعلا لانى المسؤل
اسف جدا

شكرا لتقديركم ليى

silent
avatar
abdoadel
 
 

ذكر
عدد المساهمات : 5600
معدل النشاط : 7777
السُمعة : 0

http://www.shababrwesh.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هام رد: بخصوص مسابقه الدعايا ( الاعتمادات )

مُساهمة من طرف ToTyFruTTy في الجمعة 15 مايو - 0:11

بالتوفيق أخى
و حصل خير
avatar
ToTyFruTTy
احلى إدارة
احلى إدارة

انثى
عدد المساهمات : 87378
معدل النشاط : 51786
السُمعة : 81

http://www.e3tmadat.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى